Selasa, 7 Jun 2011

Trip To Kuala Lumpur 24 Oktober 2010

Trip kali ni aku ikot trip yg dibuat oleh kampong aku (JKKK Kg. Muhibbah Peserai Batu Pahat) yg diketuai oleh ayah aku. Dlm trip dpt jugak aku snap beberapa buah bas yg aku jumpe kat KL. Perjalanan bermula pada 24 Oktober 2011 jam 2.30 pagi dari kampong aku. Trip ni jugak disertai seramai 44 orang cukup2 satu bas bas yg disewe oleh ayah aku iaitu bas ColourPlus (Tunas Tinggi Sdn Bhd) JLK 9949 spt gmba di bwh ni...
JLK 9949/HINO RK1JSKA/SUM HUP LEE COACHBUILDER
COLOURPLUS (TUNAS TINGGI SDN BHD)

Bas ni jugak didreberkan oleh wak junid dan wak midon (bukan name sebenar) spt gmba di bwh ni...
 kalo gmba yg kat bwh ni jgn percaye sgt.. kalo aku yg bwk gerenti setering pulak yg tercabut.. ekekekekeke

Dah sampai pon kat KL...

LOCATION : MENARA KUALA LUMPUR (KL TOWER)
DERETAN BAS DI PARKING MENARA KUALA LUMPUR

BJR 7018/MERCEDES BENZ OH1521/PIONEER COACHBUILDERS DRAGOES

AFJ 9166/NISSAN DIESEL JP251S/SKSBUS e98

WQY 3356/HINO RK1JSKA/PIONEER COACHBUILDERS DRAGOES 

Kat KLCC

WLB 2851/HINO RK1JSKA/SKSBUS e68 TRAVEGO

 WUJ 9829/HINO RK1JSKA/NEW HUP LEE COACHBUILDERS

Di Muzium Negara Kuala Lumpur

 BKR 2618/HINO RK1JSKA/NEW HUP LEE COACHBUILDERS

 WTM 6412/HINO RK1JSKA/NEW HUP LEE COACHBUILDERS

PHG 6222/HINO RK1JSKA/WAH HUAT COACH BUILDER 

 BKM 2655/MERCEDES BENZ CBC1725/PIONEER COACHBUILDERS DRAGOES

 PDM 6871/HINO AK3HRKA/WAH HUAT COACH BUILDER

 BGF 9968/MERCEDES BENZ OH1521/MASSA COACH BUILDER

 WMG 2388/HINO RK1JSKA/SKSBUS e98

WTE 8384/HINO RK1JSKA/SKSBUS e128i

 WJD 9022/NISSAN DIESEL JP251S/NEW HUP LEE COACH BUILDER

WML 4317/HINO RK1JSKA/NEW HUP LEE COACH BUILDER

Ni jer la bas yg sempat aku snap.. ade lagi sebenarnye.. tp dah byk yg ilang.. hehe,, sekian sajer....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan