Rabu, 14 Julai 2010

BAS SEWA KHAS BATU PAHAT

Sikun Jaya Holoiday
Pt. Raja, Batu Pahat


Selumbar Emas Enterprise
Kluang, Johor.




Din Jelutong

Pt. Raja, Batu Pahat.


Colour Plus (Tunas Tinggi Sdn. Bhd.)

Pt. Raja, Batu Pahat.







Terdapat beberapa syarikat pengangkutan bas sewa khas yang terdapat di Batu Pahat. Antaranya ialah Tunas Tinggi Sdn. Bhd. (ColourPlus) 012-7898949. Selain itu ialah Sikun Jaya Sdn. Bhd. 019-7272727, Selumbar Emas Enterprise 012-7272860, Norraz Trans, Doa Ibu Jamal Jaya, Angel's, LCB Tour da sebagainya. Sesiapa yang ingin mengetahui maklumat yang lebih lanjut, sila ke facebook Muhibbah Plus Trans atau facebook Amirul Alif

10 ulasan:

  1. Hi, saya cuba click kat emel fb -www.facebook.com/alipbp tu x boleh pon...tq...

    BalasPadam
  2. salam,
    saya tinggal di zon sg. balang. boleh tak saya sewa bas dengan pemandu sekali.pemandu yg tahu selok-belok jalan kat Kuala Lumpur.nak sewa 1 hari sahaja

    BalasPadam
  3. salam, saya nk tempah sebuah bas untuk pergi ke perak

    BalasPadam
  4. Boleh says tahi anggaran berapa harga sehari

    BalasPadam
  5. Salam. Saya nk sewa bas pd 29/11 ke dari batu pahat ke kuala lumpur. Brp sewa bas utk 1 hari

    BalasPadam
  6. Assalammulaikum nak Tanya berapa harga sewa bas pergi balik Dari Batu pahat ke negeri sembilan

    BalasPadam
  7. Assalammulaikum nak Tanya berapa harga sewa bas pergi balik Dari Batu pahat ke negeri sembilan

    BalasPadam
  8. salam..sy mencari bas 24 tempat duduk..jika ada boleh msj sy atau tekan link berikot secepatnya www.wasap.my/+601110731023/bus24tmptduduk

    BalasPadam